Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: Laimis
Data: 2009-03-18 11:54:56
buran rašė:
> Laimis brought next idea :

> Tai jo, o kas išlošė? Gyvenam geriau? Biudžetas pilnesnis? Aš kalbu ne
> apie pačius įstatyms, o apie jų pasekmes.

Tai, o alternatyvus scenarijus (net jei jis grynai teorinis, sąlyginis
-- kas būtų, jeigu būtų) prisimenant neišklaidomą Kirkilo dūmų užsklandą
(krizės nėra) ir pašnairuojant į braliukas pusę...?

> Na, situacijos vizijos pagal tave nematau :)
> Niekaip nematau, kurioj vietoj šitas įstatymas apgins vietinius
> gamintojus :/
> Pas lenkus vietiniai maisto produktai apmokestinami mažesniu PVM už

Gal tiesiog apmažėtų pirkėjų srautai į Lenkiją, nes, pavyzdžiui,
lietuviška mėsa vietoje kainuotų tik kiek brangiau, nei ten...?
Gal tik tiek ir tesiekiantis tas įstatymas?
Žinoma, kartelis (vardan to tikslo, kai jau mus skriaudžia) tikrai
galėtų suorganizuoti ir tokių „neperspektyvių“ produktų nykimą iš
prekybos užkemšant vakansijas importiniais analogais, tačiau net ir
šlubuojanti konkurencija to neturėtų taip lengvai leisti...