Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: ttt
Data: 2009-03-18 10:29:28
It happens that Linas Petkevičius formulated :

> Manai, kad ukininkas vaziuos pas tave parduoti litra piena ir kilograma mesos
> ?

Kai bus mazesnes marzos, vietoj vienos dideles maximos prie namu bus 4
mazesnes parduotuves. Gali buti kad su kuria nors ukininkas susitars
jam priimtina kaina ir i ja atves. I kita parduotuve atves kitas
ukininkas ir tt. O tai kaip dabar gaunasi? Maxima yra viena, nera
konkurencijos, uzsikelia kaina. Prie to pacio nugrezia ukininka nes jis
daugiau niekur negali parduoti savo pieno ir mesos, nes prie mano namu
tik viena maxima.

> Kazkodel matau ne kirtima, o tik pabezdejima.

Lauksim tolesniu veiksmu.