Tema: Re: Daragaja redakcija... Naujas kainu istatymas
Autorius: Zilve
Data: 2009-03-18 12:10:22
Bulkas musu kaime kepa 3 kepyklos 1 km atstumu nuo namu. Todel del kainos
nesistebiu.
O pvz uz skalbimo miltelius, chipsus, kokakola ir panasius produktus, kuriu
konkretaus brendo gamyba arba didmenine prekyba yra vienose rankose - irgi
tiek pat, kiek akropolis?

P.S. Man idomu, kodel magsimoje nera sausauniu selga. Dingo - nors tikrai
skanus ir kiti centrai prekiauja?