Tema: Re: A jo, tiksliai - rinkimai arteja.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-30 17:29:20
Nu taip - prigavai. Beliko smulkmena - susitart su Maxima.

"Jonas Sergejenka"  wrote in message

Ir dabar tu man į hipotetines akis pasakyk, ranką prie savo širdies padėjęs:
"Jei rytoj Maxima pakeltų pieno kainą iki 12Lt, tai aš savo krautuvėje
kainos nekelčiau nei vienu litu (palikčiau tarkim 3Lt), tik didinčiau
apyvartą, t.y., paimčiau klientus visus)."

Kodėl tu turėtum dėti daugiau sąnaudų ir gauti mažiau pelno???
Nei vienas mažiukas nepaliks senos kainos, jei aplinkiniai ją didina. Nei
VIENAS. Nes - nafig jam apyvartos didinimas? Jeigu tas mažiukas išgyvena jau
dabartinėm sąlygom, prie jo kainų, ir prie tos apyvartos - tai jis gali
paprasčiausiai timptelėti kainą aukštyn kartu su kitais - apyvartos
nedidins, bet pelnus pasididins be jokių absoliučiai pastangų.