Tema: Re: A jo, tiksliai - rinkimai arteja.
Autorius: VNO
Data: 2012-04-30 08:47:59
> ne neuzmirsau sypsenos. Man rodos tie kurie pasakoja, kad uzsienyje nusipirkau atveziau ir pardaviau su pelnu ir dar pigiau nei kiti prekiautojai pamirsta gale prideti sypsenele. Jei butu pagal pasakojima viskas taip paprasta tai kodel to nedaro? Kas trukdo? Tik nereikia pasakoti apie mokescius/leidimus/kontrole - taisykles yra visiems vienodos. O kad taves neisileis prekiauti - nepykite, bet netikiu. Negi nera prekybos plotu? Aisku bus nepasitenkinimo is brangiau pardavinejanciu - bet juk tikslas toks ir yra konkuruoti :)

1. nera taisykles visiems vienodos- pabusk jau.
gali tiketi, gali ne - man is esmes nesvarbu.
negi manai, kad dabar pulsiu pasakoti/irodineti ?

> Jei atvirai - sutinku netvarkos yra, ir yra prekybininku su nesveikomis marzomis, kaip ir gamintoju. Sutinku kad ir reguliavimas / kontrole turi buti, bet tokie istatymai kaip marza nedaugiau xx procentu - manau niekiniai, na praleis ta produkta per 2 tarpininkus ir turesi marza kokia nores ir pagal istatyma. Islaidos tam na koks 10 klt/men max (cia stambaus zaidejo apyvartos).

jo netvarkosyra, tik vat nesutikciau, kad butu reguliuojami antkainiai.
paprasciau butu, jei valstybe kontrolebutu atskirta nuo musu oligopolines (beveik monopolones) prekybos.
kada tai atsitiks - kainos bus mazesnes - tokios kaip PL ar net gal DE.

VNO