Tema: Re: A jo, tiksliai - rinkimai arteja.
Autorius: T:\)
Data: 2012-04-26 20:55:25
kai turesi savo knigyna ar suvenyru parduotuve galesi pardavineti su savais antkainiais :)
Tik nenustebciau jei gautusi, vidutinis antkainis 100 proc.
Beje, geles damai dovanoji - tai va jei perki turguje tai sumoki antkaini apie 100 proc (cia kiek jau gauna is didmeninko, o juk didmeninkas irgi uzsideda). O geles tai is kokios danijos, kuria jos pasieke dar bala zino is kur, tad dar priseda transportas ir aukciono mokesciai. Tai kiek gi gauna augintojas, jei pvz tulpes ziedas galutiniame taske kainuoja 2 litus? :)

T:)