Tema: Re: A jo, tiksliai - rinkimai arteja.
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-04-30 17:21:27
Linai,
o vat aš manau, kad xuj tu 10k pirkėjų imtumeisi aptarnauti.
Jei Maximoje pienas kainuotų 12Lt rytoj, tai poryt pas tave kainuotų ne 3, o
8Lt. (Suponuojam, kad Maxima neįtakojo gamintojų kainų ir pasiūlos kiekio -
t.y., daleiskim, kad gamintojas tau ir toliau galėtų ramiai tiekti 10 000L
kasdien už tavo senąją įsigijimo kainą, kai tuo metu Maxima jau siūlytų
gamintojams 2x didesnę).
Taigi, tu kaip gudrus žmogus paskaičiuotum, kad:
- dabar per dieną parduodu 1000L, su (tarkim) 0,50ct antkainiu, gaunu 500Lt
pajamų, išmoku procentaliai algas ir kitus mokesčius, ir į rankas lieka 10Lt
gryno pelno vien nuo pieno.
- pertvarkęs biškį šaldytuvą, per dieną prie aš galiu parduoti tik max 10
000 Litrų;
- taigi parduodamas 10 000 su (tarkim) 0,50ct antkainiu, gaunu 5000Lt
pajamų, išmoku algas ir kitus mokesčius, ir į rankas lieka 4590Lt.
- bet jeigu aš pakeliu kainą iki 8Lt, ir planuoju pardavimus palikti 1000L
(nereikia jokių papildomų investicijų ir perplanavimų) - tai gaunu 5,5Lt
pelno nuo kiekvieno litro, kas yra 5500Lt. Atėmus tuos hipotetinius 450Lt
įprastoms sąnaudoms padengti, lieka 5050Lt.
Ir čia vietoj "3" užrašius su flomasteriu "8" - ir absoliučiai nieko
nekeičiant.

Ir dabar tu man į hipotetines akis pasakyk, ranką prie savo širdies padėjęs:
"Jei rytoj Maxima pakeltų pieno kainą iki 12Lt, tai aš savo krautuvėje
kainos nekelčiau nei vienu litu (palikčiau tarkim 3Lt), tik didinčiau
apyvartą, t.y., paimčiau klientus visus)."

Kodėl tu turėtum dėti daugiau sąnaudų ir gauti mažiau pelno???
Nei vienas mažiukas nepaliks senos kainos, jei aplinkiniai ją didina. Nei
VIENAS. Nes - nafig jam apyvartos didinimas? Jeigu tas mažiukas išgyvena jau
dabartinėm sąlygom, prie jo kainų, ir prie tos apyvartos - tai jis gali
paprasčiausiai timptelėti kainą aukštyn kartu su kitais - apyvartos
nedidins, bet pelnus pasididins be jokių absoliučiai pastangų.

J.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

"Gintas"  wrote in message news:jne720$pki$1@trimpas.omnitel.net...

>1) Valstybe teigia, kad kol kas jinai negali itakot maksimos prekybininku
>antkainio. Meluoja?

Nemeluoja, nes tai nera jos funkcija. Ash turiu daikta, kuri pirkau uz X Lt.
Ar valstybes reikalas, uz kiek ash privalau tau ji parduoti?

>2) imone turi uzdirbit pelno, tačiau jeigu 5 prekybinai tinklai  susitaria,
>kad piena nuo pirmadienio parduodam po 12 litu uz litra, o duonos kepala uz
>8, kas tada? Pasienyje gyvenatys nuvaziuos i Lenkija sestadieni, kaimietis
>savo karve mels, o ka man reiks daryt?
>Mazos parduotuves nesugebes patenkinti paklausos.

Kodel nesugebes? Pas mane maza krautuvele. Garantuoju, kad jei pirmadieni
ryte atsikelus ash pamatysiu tokia nesamone, kad Maksimoje pienas 4 kartus
brangesnis nei pas mane, vakare arba kita ryta ash jau galesiu aprupinti
kokius 10,000 pirkeju. Tik gaila, kad ash ne vienas...