Tema: Re: A jo, tiksliai - rinkimai arteja.
Autorius: VNO
Data: 2012-04-27 08:32:14
abu kazkiek teisus esate.
bet kas liecia maisto kainas LT - tai esu isitikines 99%, kad vyskta totalus apipisinejimas.
neteisetai ribota oligopoline rinka, korumpuotos valdzios pagalba, ir geri antiakinai = taika dabar turime.

esu 100% isitikines, kad paemus koki 5-6 tonu automobili ir pripirkus didmena PL, o cia parduodanat, litu tikrai normalus % pardavejui ir mazesnes kainos pirkejui.

VNO