Tema: Re: A jo, tiksliai - rinkimai arteja.
Autorius: Gintas
Data: 2012-04-27 16:30:40
1) Valstybe teigia, kad kol kas jinai negali itakot maksimos prekybininku antkainio. Meluoja?
2) imone turi uzdirbit pelno, tačiau jeigu 5 prekybinai tinklai  susitaria, kad piena nuo pirmadienio parduodam po 12 litu uz litra, o duonos kepala uz 8, kas tada? Pasienyje gyvenatys nuvaziuos i Lenkija sestadieni, kaimietis savo karve mels, o ka man reiks daryt? Mazos parduotuves nesugebes patenkinti paklausos. O jei bankas uz komunaliniu mokesčiu priemima uzlaus 10lt nuo kiekvieno? Primenu-savu kasu mazai kas is bendroviu  beturi. Lauksi anstoliu? Mokesi? O vaistai? Branginkim trigubai! Daug kas atsives is kitur? O jei pasus ir tapatybes korteles gamintu privatus UAB? Nu ir abieju kaina po-1000lt. Kur dingtum? Turetum moket, nes negyventum be dokumento.

manau, kad yra sričiu, kur antkaini reikia reguliuoti