Tema: Re: A jo, tiksliai - rinkimai arteja.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-30 09:46:13
Siuo atveju valstybe isduoda licencija tau naudotis dazniais. Logiska,. kad
ji gali diktuoti ir tam tikras salygas.

"VNO"  wrote in message news:jnl9ae$aun$1@trimpas.omnitel.net...

> Nemeluoja, nes tai nera jos funkcija. Ash turiu daikta, kuri pirkau uz X
> Lt.
> Ar valstybes reikalas, uz kiek ash privalau tau ji parduoti?

o kodel gi ne?
kodel net viso ES mastu yra reguliuojama tokia panasi i maisto prekiu
rinka-kaip GSM?
nesigirdi kaz kaip, kad verktu omnitelis ar bite.
nors kaip sakiau - pats reguliavimas man nepatinka, bet lubas nustatyti
galima butu.
ypac prekiu, kurias mes patys ir dotuojame.

VNO