Tema: Re: A jo, tiksliai - rinkimai arteja.
Autorius: T:\)
Data: 2012-04-30 13:05:37
Del trukdymo - ju visada yra, bet juk eini uzdirbti pelno (pinigu) o ju juk niekas dykai nedalina. Taip, kad be kliuciu iveikimo nebus ir rezultato. Ir ka vadinsime trukdymu - ar rinkoje esanti monopolis, ar leidimu ir sertifikatu reikalavimas yra trukdymas. Galima sakyti taip, bendrai tai yra trukdymas. Bet jei taiprivaloma visems, o monopolininkas nedaro jokiu aktyviu veiksmu nukreiptu pries konkurencija tai vadinciau "verslo aplinka" su kuria susidurtu bet kuris naujas (ar senas) zaidejas. Bet pvz. su pienu - na sunkiai isivaizduoju kas galetu sutrukdyti parduoti, gal ne iskarto po fura kasdiena, bet nuo keliu tasku smulkiose parduotuvese.

O del MB, Siemens ir pan. - taip tai yra rinka 100 proc veikianti rinka, kurioje net kysio dydis nustatoma derybu keliu ir abiem pusem naudingom salygom :) Beje, papirkinejimai dazniausiai yra kai uzsakovas yra valstybe, nors buna ir tarp verslo partneriu.

T:)