Tema: Re: A jo, tiksliai - rinkimai arteja.
Autorius: Gintas
Data: 2012-04-30 11:15:50
Pasikartosiu-man eiliniui vartotojui nesiprast, kur, kas ir kaip. As matau tik galutine pieno pakio kaina vietineje parduotuveje.Pasakyk man, kuom paaiskint, kad zemdirbiu kraste, kur: a) ganyklos  labai pigios  b) darbo jega gerokai pigesne c) dyzelis pigesnis d) elektra pigesne e) atstumai mazesni f) teik gamybines, tiek prekybines patalpos pigesnes -galutinis produktas- analogiskas pienas yra vos ne dvigubai BRANGESNIS nei pas vokiečius?  Kur jis taip isbrangsta, jei visos sanaudu dedamosios pigesnes nei pas vokiečiu?