Tema: Re: Stomatologinio paciento gydymo sutikimo forma ir mirties galimybes minejimas joje
Autorius: Fred
Data: 2011-12-12 00:13:11
    Pagal oficialius vadovelinius standartus reikia visus kanalus grazinti, kurie neatitinka tam tikru kriteriju, nepriklausomai nuo skauda/neskauda. Taigi, formaliai siuo atveju protezuotojas teisus, ir as buciau teisus, imdamasis juos grazinti. Na o vertinant individualiai, puse atveju tu grazinimu nereikia, bet standartuose nera numatomas individualus vertinimas, yra tik bendri kriterijai.