Tema: Re: Stomatologinio paciento gydymo sutikimo forma ir mirties galimybes minejimas joje
Autorius: Fred
Data: 2011-12-10 15:09:41
    Simta metu neroviau danties, speju, jau ir neberausiu niekada, todel saziningai sakau, kad nezinau. Uzsieniai pries salinimus antibiotikus skiria va tokiu kaip aprasyta problemu profilaktikai ir savo uzpakalio pridengimui.
    Beje, pamenu, kad pries kokius 3 metus vienai mano pacientei irgi buvo sepsis po dvieju apatiniu dantu kanalu gydymo. Ar gydymas ta itakojo, ar ne, pasakyti sunku, greiciausiai kazkokia itaka turejo, organizme viskas susije nors minimaliai.