Tema: Re: Stomatologinio paciento gydymo sutikimo forma ir mirties galimybes minejimas joje
Autorius: pjezo
Data: 2011-12-10 20:51:45
butent taip.
lygiai ta pati situacija buvo pas mane- protezuotojas padare kiekvieno danties nuotrauka liepe is naujo gydyti kanalus kitaip atsisake deti karuneles, nes kanalai gydyti netinkamai.
jei kabinejiesi prie "graziai plombuoti" tai ne esme ne estetikoja b et tinkamam plombavime.
turi buti pilnai uzpildyti gutaperciu, neturi buti tarpu, neturi buti perforaciju.

p.s. ne stomatologas, bet kai teko pereiti visas tas proceduras nesenei ir bedroj sumoj sumoketi virs 20 000 litu uz pilna "remonta", tai nenorom imi gilintis i viska kas vyksta ir uz ka bei kodel moki pinigus...