Tema: Re: Stomatologinio paciento gydymo sutikimo forma ir mirties galimybes minejimas joje
Autorius: Fred
Data: 2011-12-11 00:30:03
    Ponas Signalizacija, duokite, prasau, nuorodas i bent kelias sistemines randomizuotu klinikiniu tyrimu apzvalgas arba tiesiog i randomizuotus klinikinius tyrimus su didele imtimi ar kohortinius tyrimus, kur atsispindetu virs 90% endodontinio gydymo sekme pergydymo atveju.
    Endodontinio pirminio gydymo sekme tyrimuose yra virs 90%, tai tiesa. Bet reikia suvokti, kas yra sekme atliekant tyrima, kur yra sudaromos idealios salygos aparaturos, medziagu, laiko, skiriamo pacientui atzvilgiu, kur tyrima atlieka tikrai ne poliklinikos pensininkiu lygio gydytojai. Taigi, tai yra teorinis procentas sekmes, kuris turetu buti atliekant savo darba taip idealiai, kaip imanoma praktiskai. Na o mes susiduriame ne su tais tyrimais, o su kraivarankiu pensininku, dirbanciu 3 pac/val. greiciu, gydytais pacientais. Va ten sekmes procentas, net ir gydant danti pirma karta, yra labai jau zemas, kokiu 50%, vertinant subjektyviai.
    Endodontinio pergydymo sekme skirtinguose tyrimuose labai varijuoja, sekmes remai yra kazkur nuo 50-60% iki 80-90%. As neabejoju, jog galima butu rasti koki viena tyrima su 90% sekme pergydant, bet tai butu specialus tokio tyrimo ieskojimas. I toki tyrima as atsakyciau rasdamas tyrima su 60% sekme, kas ir butu vidutiniskai mano nurodyti procentai.
    Galiausiai, yra tokia savoka, kaip n metu tikimybe danciui isgyventi. Paprastai tyrimuose n lygus 10 metu. Reiskaisi, yra apie 70-80% tikimybe danciui isgyventi 10 metu po kokybiskai atlikto endodontinio pergydymo. Be abejo, 1 metu tikimybe isgyventi po endodontinio gydymo sieks ir 95%, ko gero, bet toks laiko tarpas del suprantamu priezasciu nera reiksmingas, zmones, gydydami danti, kaip taisykle nori is jo 5-10 metu ir daugiau.

    Taigi, laukiu is jusu nuorodu i tyrimus, kuriuos as ivardinau.