Tema: Re: Stomatologinio paciento gydymo sutikimo forma ir mirties galimybes minejimas joje
Autorius: Fred
Data: 2011-12-10 17:58:29
    Na taip ir gydom, ta guma vadinasi koferdamas, as ja dedu 99,9% atveju gydymo, mikroskopas irgi praktiskai visais atvejais. Gydymo standartais tai nera, subjektyvia nuomone gumos naudojimas seiliotose burnose ir tolimuose dantyse yra labai labai reikalingas, nes su voleliais labai nepatogu. Mikroskopo naudojimas, velgi subjektyvia nuomone, labai reikalingas sudetinguose dantyse ir pergydymo atveju. Is sudetingu dantu nemikroskopuoti kolegos dazniau neranda visu kanalu ar nepraeina ju pilnai, nei tai padaro, o ypac jei tai yra pergydymas. Zinoma, dekui Dievui, toli grazu ne viskas, kas atlikta neidealiai, sukelia kazkokias problemas ateityje, todel didzioji dalis blogai padarytu kanalu ilga laika nekelia jokiu problemu.
    Beje, labai idomu, kodel beveik niekas nenaudoja ultragarsiniu prietaisu, nors beveik visos klinikos juos turi (higiena tai su jais atlieka). Niekaip nesuprantu sito dalyko, susidariau ispudi, jog sito prietaiso naudojimas kam nors isskyrus higiena daugeliui kolegu yra tolygus LHC valdymui :)