Tema: Re: Stomatologinio paciento gydymo sutikimo forma ir mirties galimybes minejimas joje
Autorius: pjezo
Data: 2011-12-10 13:38:19
labai mazai kuom.
praktiskai jie kazka tai duoda nebutinu med proceduru atveju- pvz senyvo amziaus zmogelsi zinodamas kad tam tikra operacija rizikinga o be jos neatlikus jis vis viena gyvens kuri laika- turi galimybe priimti sprendima- rizikuoti ar ne.
nepateikus tokios info teoriskai jis (jei liks gyvas bet bs komplikaciju) ar gimines (jei uzsilenks) gali reikalauti atlyginti turtine/neturtine zala, motyvuodami tuo kad zinodamas rizika jis nebutu priemes sprendimo daryti nebutinos operacijos.

taciau juokinga, bet ant tu lapeliu formuluotes "paaiskino galima rizika" yr rasytos sakem ant vandens.
tarkim man sukant implantus visiskai nepaaiskino rizikos kad yra galimybe, kad gali pazeisti nervus ir delto sutrikti skonio suvokimas (kiek veliau apie tai isgirdau is kolegos bei nete skaiciau- zinoma jei tai tiesa), dave popieriuka pasirasyti ir pasake - nesijaudinkite viskas bus OK:)
o parasas mano yra- "man paaiskino" :D