Tema: Re: Kas turi didesne galia?
Autorius: Dex
Data: 2011-07-25 15:25:02
Tai tame filme (rus) normaliai ir paaiškinta, kad piramides pastate fig
žino kas ir kada, o tie ale faraonai su gauja vergų tik pasidarė iš jų
sau kapavietes, truputi paremontavo (kas ir yra skylių lopymas visokiu
š...) tai iš ten ir artefaktai tų mažai išvystytų lopytojų, kurie
paskiau dar sugalvojo mažąsias piramides pastatyyti, ale tik kad
akmenai, dydžiai ir "skladka" skiriasi kaip diena ir naktis nuo tų
didžiųjų.
Žodžiu, nėr čia ką burną aušinti, ales.

Dex