Tema: Re: Kas turi didesne galia?
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-07-25 14:48:43
akmenu niekas nekarbondeitina - visada yra artifaktai palikti statytoju,
piramidzhiu atveju net anglim ish vietoj kurentu lauzhu uzhkishinejo skyles
(viskas uber grazhiai sukrenta tik tomo pasakose, realiam pasaulyje
piramides skyletos, "uzhtinkuotos", uzhglaistytos etc.. kazhkur buvau
skaites novos straipsni apie tai, pabandysiu paieshkot...