Tema: Re: Kas turi didesne galia?
Autorius: Dex
Data: 2011-07-25 07:54:39
Tai kad Sklerovas kalbėjo ne apie rusiškas stakles, o apskritai, apie
pasaulyje šiuo metu egzistuojančias technologijas, taip kad viskas ten
gerai su jo pamąstymais.
O kad kažkoks durnius kažkada iškėlė versiją, kitas durnius paplatino,
iš minia durnių patikėjo - tai su realybe neturi nieko bendro. Dabar
toks laikas, kai sudirbinėjamos dauguma praeitų šimtmečių teorijų.

Dex