Tema: Re: Kas turi didesne galia?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-18 14:57:20
Vieningos chierarchijos nera, ypac, kai ta teise dabar ir kuriama. Musu
konstitucija is vieno puses kaip ir auksciausias istatymas mums, taciau ji
nepriestarauja EU bendrijos sutartims (bent jau praktiniam lygyje) ir turetu
buti suderinta su EU konstitucija (jei tokia bus). Plius, jei visai idealiia
(teoriskai) - istatymai neturetu buti hierarchiniai, o tik taikoma bendroji
teises norma, kai nera specialiosios. O kai tokiu budu sprendziami
priestaravimai - IMHO jau nieko gero.

"Aras"  wrote in message news:j01500$evl$1@trimpas.omnitel.net...

Tai katras dokumentas ES yra aukščiausias? Arba kokia jų hierarchija nuo
aukščiausių iki vietinių įstatymų? Neaplenkim ir šalių konstitucijų, katros
priimtos irgi kažkokiais aktais (pvz., Lietuvoje įstatymu). Jeigu netingite,
aišku...