Tema: Re: Kas turi didesne galia?
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-07-20 09:57:43
1) granitas (rozhinis granitas to be precise) buvo naudojamas kaip ishores
elementas tik vienoje egipto piramideje - raudonojoje. Velgi, tai nebuvo
pagrindine statybine priemone, pagrindine, kaip ir visuose piramidese yra
kalkakmenis taip pat bazaltas, molio plytos etc.
(vistiek neskaitysi, bet http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Pyramid ) Visuose
kituose piramidese pagrinde yra - vidinis core'as ish paprasto, neapdirbto
kalkakmenio, ishorinis ish nugludinto. Vidines sienos, dazhniausiai
kalkakmenis ir/ar molio plytos, grindys - bazaltas. O rozhins granitas buvo
naudojamas dekorui ir sarkofagams..
2) Hindu shventyklos, graiku shventyklos (pastarosios, jei jau but visai
tiksliam, net labiau naudojo marmura, kuris yra daug trapesnis ir ji
apdirbti precizishkai yra dar sunkiau (galiu klyst).
Plachiau http://en.wikipedia.org/wiki/Pink_granite#Antiquity, plachiau apie
egipto piramidese naudotas medzhiagas
http://www.touregypt.net/featurestories/material.htm
beja,
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/29/Marischal_College_New.jpg
ir
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9a/Monastery_of_San_Lorenzo_de_El_Escorial.jpg
matyt irgi ateiviu statyti, nes tai didzhiausias ir antras pagal dydi
pastatai ish granito pasaulyje (prieshinga tvarka:)
ir kaip jie taip tiksliai juos pastate, jei net iki shiol niekas nesugeba
granito tiksliai apdirbt? A?! AA! atsakyk man! ash sakau, be smurfu
isikishimo jie niekaip negalejo to pastatyt!