Tema: Re: Kas turi didesne galia?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-21 16:35:31
Prasom:

1564 m. kunigaikstis Kurbskis Livonijai isduoda Ivano Rusciojo agentus ir
persimeta kariauti į Lenku-Lietuviu puse, ka patvirtina ir metrasciai,
kuriuose jis minimas kaip Zecpospolitos dalyvis zygiuose i Velikije Luki.
Reaguodamas i tokia isdavyste, Ivanas R. supranta, kad bajorai nori ji
nuversti nuo valdzios ir i jo vieta pasodinti jo pusbroli. Apie ka jis ir
pareiskia tiesiai sviesiai bajorijai - "Aš, blet,  jus visus KIAURAI matau.
Vat jums ir irodymas, kad jau tuo metu buvo zinomi rentgeno spinduliai.

Kad radioaktyvusis skilimas buvo zinomas jau ir senoves Rusioje taip pat
patvirtina sustabareje posakiai, ateje iki musu laiku. "Одень шапку на хуи,
а то уши мерзнут" - artai ne irodymas, kad proletariatas jau ir tais laikais
kentedavo nuo vietiniu Mengeliu atliekamu eksperimentu su radioaktyviomis
medziagomis?

Beje, Mengeles bandymai nebuvo patys pirmieji bandant sukurti
superrases-superkarius. Vel, jei remtis tuo paciu nemeluojanciu liaudies
balsu - "Upeje vandens vos iki keliu, bet zuvies - dahuja". Ar tu bandysi
irodyti, kad tai imanoma pasiekt be genu inzinerijos ziniu, naudojant butine
selekcija?

Nejauku, man kazkaip - gal galetum nuramint? Nes zmogus vat raso, kad
Vasaros gatvej jam nepadejo.

"Aras"  wrote in message news:j0990b$2v9$1@trimpas.omnitel.net...

Norėčiau pastebėti, kad ne visiems žinomas tas faktas :-) Įdomu būtų
sužinoti šaltinius.