Tema: Re: Kas turi didesne galia?
Autorius: Tomas
Data: 2011-07-22 07:34:42
Puikiai tinka ir Toxio linkams ish wiki, rashe prirashe koks nors septintokas grafomanas prakaituojanciais delnais, ir visi ausis pastate, britanskije ucionyje ustanovili. Lygiai taip pat sekmingai galiu wiki prirashyt, kad judu su Toxiu esat man skolingi po 3 butelius degtines.

Gal gali paprastai paaishkint, kokia prasme egiptieciams buvo granite ir kvarcite imituot su variniais grembzhtukais frezos bei grazhto zhingsni..?