Tema: Re: Kas turi didesne galia?
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-07-22 12:56:17
:)))))))))))
toks blea blea...
statulos: jos nera daromos visos ir gabenamos, jos arba skaptujamos vietoj
ish esamu vietoj akmenu.
Labaiusiai patinka spelionos "bet juk galejo but ir ankschiau". Taip, geras
argumentas, o apie carbon dating'a ka nors girdejo jie ar ne?
Ir toliau kliedesiai be jokiu faktu - o egipto muziejuje yra tas ir tas -
parodyk, o ne kalbek apie tai.
Kas man smagiausia, kad visi isivaizduoja, kad senobiniai zhmones buvo
absoliutus debilai. Tokioj graikijoj liaudis naudojo tokio lygio precision
engineering, kad dabartinese "shventyklose" (aka akropolis:) butu ne geda
tokius triukus naudot. O ka jau kalbet apie islamo indeli 8-11 amzhiuose.
Tokius inzhinierinius stebuklus kuriuos kure liaudis bagdade, mes pradejom
naudot tik 19/20 amzhiuj. O tai, kad tie patys graikai (kurie daugeli dalyku
pereme ish egiptiechiu) buvo labiau technologishkai ishsivyste nei europo po
tukstanchio metu bazhnychios shilumos - manau niekam nera paslaptis..
kas butent del egiptiechiu naudotu technologiju, jei tau _tikrai_ idomu -
chia
http://www.eloquentpeasant.com/2007/08/24/why-the-aliens-did-not-build-the-pyramids/
yra nuoseklus straipsnis apie naudotas technologijas. Velgi, tai nera
galutinis rinkinys. Apie technologija, kai blokus egiptiechiai tiesiog
plukde patvinusiu nilu egiptologai aprashe tik anais ar shiais metais.
Kitaip tariant - okamo skustuvas.

Ash suprantu, kad magishkas mastymas yra zhymiai idomesnis. Juo net sveika
persirgt, bet ish savo patirties sakau, juos sveikiau persirgt jaunystej,
nei subrendus. Ash pats budamas iolikos buvau pasineshes ant Denikeno,
ateiviu, nasca lines, piramides, etc. etc. ir matyt tai buvo reikalinga
tolesniam postumiui i kritishka mastyma. Tai tranzinis periodas -
dievulis -> ateiviai ir paslaptys -> kritinis mastymas. Juk jei pamaschius
skirtumo tarp "ash neisivaizduoju ish kur atsiranda
lietus/vaivorikshte/griaustinis/gyvybe/zhvaigzhdes - reishkia tai dievulis.
Ir ash neisivaizduoju kaip
egiptiechiai/shumerai/babiloniechiai/majai/actekai/etc. galejo pastatyti
tokius paminklus -> reishkia ateiviai" nelabai ir yra, bet toks zhingsnis
atema visagalyste ish dievuliu, priverchia aishkintis, zhiuret visokius
idiotishkus "rusu mokslininku" (ish kuriu matyt nei vienas neturi
absoliuchiai jokio mokslinio ishsilavinimo:) filmus. Po to pershokt i
kritinio mastymo/mokslinio metodo srity nera taip sunku, kaip tiesiog
pershokt nuo ash viska zhinau - dievulis padare. I ash nieko nezhinau, bet
pabandysiu pasiaishkint srity. Mokslas niekad nesako, kad jis zhino galutine
ir neginchijama tiesa. Jis sako, kad pagal dabar turimus duomenis ir
zhinomus desnius visi skaichiavimai ir eksperimentai rodo, kad yra taip, bet
jei atsiras papildomu, neginchijamu duomenu - jis visada pasiryzhes
pasikeist. Beja, mokslas turi nuostabu mechanizma - peer review. Turi
kazhkokia stebuklinga ideja - daryk eksperimentus, skaichiavimus - ideja
pasitvirtino? Aprashyk ja ir metodus kaip ja patvirtint - mokslo visuomene
su mielu noru pabandys tai sugriauti - jei jiems to nepavyks - jie
patvirtins tavo teorija. Jei pavyks - reishkia tavo teorija buvo neteisinga.