Tema: Re: Kas turi didesne galia?
Autorius: Laimis
Data: 2011-07-22 12:14:14
Tomas rašė:
> Puikiai tinka ir Toxio linkams ish wiki, rashe prirashe koks nors
> septintokas grafomanas prakaituojanciais delnais, ir visi ausis
> pastate, britanskije ucionyje ustanovili. Lygiai taip pat sekmingai
> galiu wiki prirashyt, kad judu su Toxiu esat man skolingi po 3
> butelius degtines.
>
> Gal gali paprastai paaishkint, kokia prasme egiptieciams buvo granite
> ir kvarcite imituot su variniais grembzhtukais frezos bei grazhto
> zhingsni..?

Galiu. Problema yra, kad lochas visų pirma patiki pateiktais duomenimis,
net nesuabejojęs jų pagrįstumu. Tie nusmurgę
to filmo autoriūkščiai juk neturi jokių įrodymų, net duomenų apie tai,
kad tai autentika. Net patys tai pripažįsta. Pasiutę mokslininkai ir
tyrinėtojai; laksto nuo vietinės apsaugos, kaip ir vietiniai plėšikėliai.
Todėl nenustebčiau, jei pusė tų rodytų šiuolaikinių technologinių
artefaktų tokiais ir yra; padaryti tyrinėjant piramides.
Viską vainikuoja sąmokslų teorijos, kad egiptologai kažką slepia. Nu
supranti, kad tau nesuprast. Arba esi lochas arba tiesiog puikiai jauti,
kad tau kišą šūdą į galvą.