Tema: Re: Kas turi didesne galia?
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-07-19 09:27:54
taip, ta religija vadinasi religijos nebuvimas.. o chia yra labai zhymi
religija, kaip pashto zhenklu nekolekcionavimas yra labai platus hobis, o
plikumas yra plauku spalva.. O, kaip ash pamirshau, zhmones kurie
vadovaujasi protu, o ne pasakom ir magija, be abejo yra ishkrype cinikai
(beja, man taip smagu kai zhmones metosi bendrais zhodzhiai, net nezhinodami
ju tikrosios reikshmes:) ir taip, man prie shirdies kai kurie kiniku
postulatai, bet ash negalechiau but kinikas per se nes nesutinku su ju vienu
pagrindiniu postulatu, kad dora yra aukshchiau uzh zhinojima. Jei reiktu
priskirt save prie kazhkurios graiku mokyklos (juk tu zhinojai kad zhodis
cinikas kilo butent ish to;) - ash labiau buchaiu epikuro, kiniku (bet tik
kai kuriu, jokio diogenishkojo ekstremizmo), kai kuriu aristotelio,
demokrito, net nuneshtojo empedoklio, shalininkas... Bet jei reiktu
pasirinkt viena, tai tikrai nebutu kinikai, tai butu Demokrito/Epikuro
tandemo pasiekejas...