Tema: Re: Dël draudimo
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-02-27 02:38:31
Sorius, bet jei klausimai nuo ko esi apsidraudęs iškyla tik po įvykio,
tai nėra jokios prasmės draustis. Tokius klausimus reikia aiškintis
prieš pasirašant sutartis, ir skaitant pačiam, o ne klausinėjant bile
kokių perpasakojimų. Gal tada mažiau pykčių bus, ir turėsit bent kažkokį
jums tinkamą draudimą, o ne tik pigų polisą nusipirkę. O tas LD kiek
atsimenu visada turėdavo nedraudiminių išimčių vos ne daugiau, ne
draudiminių, na  panašiai kaip sakot draudimas nuo ufonautų :/ Nors
pala, nuo ufonautų, riaušių ir AE sprogimų irgi nedraudžia :/