Tema: Re: Dėl draudimo
Autorius: Cube
Data: 2011-02-26 11:55:40
On 2011.02.26 09:58, Linas Petkevičius wrote:
> Visiskai neteisingas isvartymas. Atidavei masina remontuoti į servisa.
> Masina nukrito nuo keltuvo ir biski sugedo. CASCO taisykles sako - draudimas
> negalioja automobili remontuojant.

Vat sitas tavo palyginimas visai ne i tema. Nes cia visai nesvarbu, kaip
servisas savo pareigas vykde ir ka jie mano del zalos, draudimas
negalioja vien del pacio remontavimo fakto. Todel cia net nekyla
klausimo tiketi ar netiketi servisu, jei pats klientas patvirtina, kad
servise remontavo, tai ir yra irodymas, kad ivykis nedraudiminis.

O duotu atveju klausimas ne del pacio prieziuros fakto, bet del
padarytos zalos ir atsakomybes uz ja. Todel analogija butent su mano
pateiktu atveju, kur atidavei i servisa ir blogai suremontavo. Ir kad
nustatyti, kaltas ar ne, jau reikia irodineti butent padarytos zalos
dydi ir priezasti, o ne tiesiog paimti ir tiketi ka servisas pasako.

> Administruojanti bendrove - asmuo, draudejo
> igaliotas rupintis namo stoviu. Jeigu tas asmuo paraso, kad ash atsakingas
> uz stoga ir patvirtinu, kad jis netvarkingas - kodel draudikas turetu kazka
> moketi ir rinkti irodymus?

Va ziuriu tau nedaeina. Paprastesni pavyzdi duosiu - igaliojai kazkoki
asmeni tvarkyti tavo dokumentus. O jis igaliojimus virsijo, pridare tau
zalos ir dabar jau tu ji pati padavei i teisma. O teisme jis sako - ne,
jokios zalos nepadariau. O teismas - jis gi yra tavo igaliotas asmuo, tu
pats jam patikejai atstovauti, tai kodel tureciau juo netiketi?
Tai va, siuo atveju butent ir yra gincas tarp paciu sutarties saliu. Jei
gincas butu su kokiu treciu atveju, pavyzdziui nukrito ant stogo
lektuvas, ir tada draudimas uzklausia administruojancia bendrove apie
stogo bukle - viskas tvarkoj, atsake kaip tavo atstovas. Bet kai gincas
tarp paciu saliu del blogo sutarties vykdymo, t.y. administratorius
prastai priziurejo ir nuostoliu pridare, tai jau cia administratorius
nebegali kartu buti ir ginco salis ir tavo atstovas. Todel jo teiginiais
nera daugiau pagrindo tiketi, kaip bet kokio pasalinio asmens.

O del irodymu rinkimo, tai pagal draudimo istatyma draudejas privalo
tiktai pateikti visa informacija apie ivyki. O irodyti, kad ivykis
nedraudiminis turi butent draudikas:
"Draudikas privalo įrodyti aplinkybes, atleidžiančias jį nuo draudimo
išmokos išmokėjimo ar suteikiančias teisę sumažinti draudimo išmoką."
Todel pats gali nieko neirodineti ir butent is draudimo reikalauti, kad
jis pateiktu ekspertizes akta.