Tema: Re: Dėl draudimo
Autorius: AurimasB
Data: 2011-02-26 17:10:45
nusidėvėjimas čia neprieko, dar kartą rašau.
esmė kad administratoriu nurodė neteisinga apleijimo priezastį, as turiu
eksperto (atestuoto ) raštą, kuriame nurodo tikra priezastis, tą rašta
pirmadienį pateiksiu darudimui.

kokiu atveju pagal tave yra draudiminis įvykis?

sudegs butas, administratoriu parays raštą sudegė nes laidai buvo
netvarkingi. tai ką vėl aiskinkitės su administratorium tiesiai, nes
draudimas cia neprieko..