Tema: Re: Dėl draudimo
Autorius: pjezo
Data: 2011-02-26 13:15:19
restartuojam ir ziurim paprasciau.

darudimo taisykles numato kad zala neatlyginma ajei tai nutiko del to, kad apsidraudes asmuo nesusitaise savo stogo.
privataus namo savininka uzliejo tirpsmo vanduo, draudimas randa nesutvarkyta stoga- isvada- nedraudiminis nes savininkas nes
savininkas nebuvo rupestingas ir pats nepriziurejo savo turto.

Kokio pypt cia detas draudimas- pats nesusitvarke laiku ir ji apliejo.

Siuo atveju (klausimo autoriaus) turim daugiabuti- taciau tai visiskai nieko nekeicia- daugiabucio bendro naudojimo konstrukcijomis rupinasi pats savininkas (jei nori-savininkai).
Savininkai juo (stogu) nepasirupino.
Administruojanti bendrove viso labo "remontininkas".
Vat tas remontininkas ir atsake- "patalpu savininkas padejes skersa, stogas nesuremontuotas".
O kad patalpu savininkas nesusisneka su "remontininku"- tei visiskai ne draudimo bendroves reikalas.