Tema: Re: Dėl draudimo
Autorius: AudLiut
Data: 2011-02-25 14:14:22
Aš tai suprantu, bet kai situacija tokia kad draudimas vadovaujasi
suinteresuotos šalies pažyma.
Man buvo panaši situacija, užsikišo stovas užliejo mano ir kaimyno butą,
draudimas kaimynui atlygino, o tada remdamasis raštu iš administratoriaus,
kad "inžineriniai tinklai užliejimui įtakos neturėjo" paprašė manęs pinigų.