Tema: Re: Multikai ir...
Autorius: ig
Data: 2010-08-11 13:16:54
Ne mazinima, o ismetima - karta ir visiem laikam ;) Pats jau nepirmi
metai visiskai be teliko, sveciuose tik pamatau :) Minusai - su tv
vergais negali palaikyti pokalbio apie naujausius tv projektus,
kriminalines ir "zvaigzdziu" naujienas.
Pliusai - pats sprendi kokios ir kiek infos nori, be reklamu, kriminalu
ir pan. negatyvo, kiaura diena samoningai ar nesamoningai einancio i
tavo ausis/akis...