Tema: Re: Multikai ir...
Autorius: BigM
Data: 2010-08-10 11:44:13
Na profilaktiškai rodome tą senąją animaciją, bet visiškai užcenzūruoti
tėliko žiūrėjimo arba pačiam pastoviai kontroliuoti ką įsijungė irgi
nesąmonė... kai šiaip tėvams aiškinti jų pareigas ar vaikams jų teises tai
pirmi, bet  apsaugoti vaikus nuo smurto tai visiškai neįgalūs...

Pvz. man patinka idėja su kompiuteriniais žaidimais. Yra papildoma
informacija apie suinstaliuotą žaidimą, ir operacinės sistemos lygyje gali
uždėti apribojimus, jog vaikui nebūtų paleidžiamas žaidimas su smurto
scenomis, ar kur žaidžiančiojo rekomenduojamas amžius yra didesnis už tam
tikrą tavo pasirinktą amžių ir pan.

Aš aplamai būčiau už visokių tokių šūdinų multikų uždrautimą ir kad būtų
leidžiama transliuoti tik tuos multikus, kurie atitinka tam tikrus
kriterijus (panašiai kaip su kompiuteriniais žaidimais dabar galima
padaryt).