Tema: Re: Multikai ir...
Autorius: Raulis
Data: 2010-08-10 12:18:01
Manau, kad nupasakotasis epizodas is esmes skiriasi nuo bet kokiu tikru
pasaku. Jeigu pasakos atspindejo tikra gyvenima, tai siuolaikiniai multikai
kuriami apsirukiusiu rezisoriu, kurie net neskiria, kuria vaikams, ar is
vaikisko amziaus nesugebantiems pakilti individams. Pasaka, kad ir kokia ji
baisi, turi kazkoki motyva. Cia gi nera nieko, iskyrus maivymasi. Pansiai
kaip su nemotyvuotais paaugliais, kai krootenis tas, kuris garsiau pabezdes,
toliau nusispjaus ar nusimysh.