Tema: Re: Multikai ir...
Autorius: BigM
Data: 2010-08-11 11:38:35
Gal... bet aš įžvelgiu esminį skirtumą. Dauguma senųjų multikų nešė savyje
pamokymus ir nepamenu atvejo, kad ir suėdė tas vilkas raudonkepuraitę, bet
gėris vis viena nugalėjo ir buvo skatinamas visų pirma gėris. O čia tai
pykšt, pokšt, pyst, takšt ir jokio pamokymo, išskyrus kaip daužyt, laužyt ir
pan. (vienas kitam daužo snukius, su patranka, raketa šaudo, su degtuku
padega, nu apsvyla, bet po to pofig, toliau laksto - o vaikui tai gali
užsifiksuot, nu kas čia tokio, va padegsiu namuose ką, taigi bus pofig,
"atsistatys").