Tema: Re: Multikai ir...
Autorius: Sail
Data: 2010-08-11 08:46:21
Jei nori normaliu neiskrypusiu multiku be prievartos - jungi Super-RTL
kanala rytais, laida vaikams Togo - Togolino.

Vaikas mielai ziuri. Ir jau kyla itarimas, kad pradeda suprast vokiskai.

Gali va pazaist su ju multiku herojais ir siaip paziuret, apie ka kalba:
http://www.toggolino.de/index.aspx?partnerID=SUPRTL21&bhcp=1