Tema: Re: Multikai ir...
Autorius: Glebas
Data: 2010-08-10 14:35:59
Prieš porą metų per LNK žinias rodė, kaip teroristai kažkokie sprogdino
vaiką.
Siužetas buvo toks, kad rodoma kaip kokie tai veidus užsidengę panašūs į
arabus piliečiai parklupdo vaiką (iš pažiūros kokių 14 metų), pririša jam
prie krūtinės sprogmenį ir pasitraukia. Tada kažką pašūkauja ir
pyst....sprogsta...
Bandžiau skambinti į žurnalistų etikos komisiją, tai pasakė "jie gi prieš
tai pasakė, kad vaizdai gali šokiruoti, reiškia viskas gerai".