Tema: Re: Multikai ir...
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-08-11 09:55:47
velgi pries grimus visos pasakos buvo dar ziauresnes - tas pats vilkas raudonepuraite ne ede... jonukas su grytute ne paklydo mishke, o tiesiog, "atejo sunkmetis, todel tevai vaikus ishvezhe i mishka" -  ir tai buvo normali praktika:)
O tiesa pasakius, ne tik pasakos, o ir visa visuomene matydavo ir trokshdavo daugiau kraujo - kiek zhmoniu susirinkdavo pazhiuert autodafe, korimo sesiju, ar giljotinavimo. Ir ash nemanau, kad per pora shimtu metu zhmones staiga eme ir tapo uber civilizuoti, nea ta kraujo, zhaiurumo ir shlykshchios, purvinos realybes troshima dabar kompensuoja televozorius - kas tai bebutu, ar filmai, ar reality show, ar dar kas. Hell, tokie Daimond'as ir Uchiyama savo knygoj kele hipoteze, kad butent ishkrypusios pornuchos (manga man rods vadinasi:), ir ju gausa yra pagrindine priezhastis, kodel japonijoj yra salyginai mazhai seksualiniu nusikaltimu. Taigi vedant paralele gal but galima butu teigti, kad pozhiauriai multikai gal but galetu sumazhint vaiku zhiauruma tarpusavyje (nors ish kitos puses, matyt negalima lygint vaiku psichologijos su suaugusiuju...)