Tema: Re: Multikai ir...
Autorius: svyt
Data: 2010-10-18 08:53:14
delfio pakanka, jei yra noro dar komentarus pasiskaitai, keletas ju buna
protingi, ir gauni info is pirmu ranku. O tiesiai visos laidos man labiau
primena istisine reklama tai to tai to, bei propaganda.filmus irgi maloniau
be reklamos siustis ir ziuret. jei ka ir paziuriu tai diskaverio
mytbusterius, nu ir ''kaip tai padaryta''.

--
vyt/ /