Tema: Re: Multikai ir...
Autorius: BigM
Data: 2010-08-11 11:42:57
Mintis gera, bet vis viena bent panoramą pažiūrėt norisi :)

aš už TV žiūrėjimo mažinimą, nes darosi kaip narkotikas - jei pradėjai
žiūrėt, tai būtinai ir maigysi tuo nuotolinio valdymo pulteliu per kanalus
:)

Kita vertus, taigi būtų paprasta tiesiog netransliuoti tų multikų ir vaikai
nesiveržtų prie to tėliko, kaip kad anksčiau būdavo nustatytas vakaro
seansėlis vaikams ir psio. Na dar per atostogas išskirtiniais atvejais
parodydavo filmų/multikų, tai mesdavom visus futbolus/krepšinius ir lėkdavom
žiūrėt. Pažiūri kokį robin hudą ir vėl į lauką, tik jau lankus gamintis :)