Tema: Re: Multikai ir...
Autorius: Genys
Data: 2010-08-10 16:04:38
Kadangi domėjausi, tai: "10. Žinių laidos indeksais nežymimos, tačiau prieš žinių laidos reportažą, kuriame pateikiama neigiamą poveikį nepilnamečių vystymuisi daranti informacija, jeigu įmanoma, turėtų būti įspėjama žodžiu: „Reportaže pateikiama informacija gali daryti neigiamą poveikį nepilnamečiams“. http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=234684
Va taip.