Tema: versija Nr 2
Autorius: netas
Data: 2010-05-18 19:12:00
iš kito galo pažiūrėjus reikalas dar tamsesnis. Tarkim, Kedžiai-Venckai
primokino mergaitę, paskui slapstė drąsių, dabar organizuoja masinius
neramumus ir net kreipėsi į užsienį - ir viskas dėl kažkokių alimentų.   -
Primokint iki tokių smulkmenų ir dar kad psichologai nepagautų, rimtas
tvirkinimas, bet vaikų teisės tyli, matyt visi iki vieno žiauriai bijo. O
ką, po velnių, išdarinėja mūsų šaunioji teisėsauga visą tą laiką??? Niekas
net netiria šios versijos, niekas  iš tos šeimos oficialiai nekaltinamas,
pas juos net kratos nedarytos, saugumas ir tas pasimetęs neranda jokių
kabliukų, prokuorai lekia iš darbo o  Neringa dar vis dar teisėja, ir maža
to, įtarimai ciniškai pareikšti apšmeižtajam Ūsui!  Tai čia oho koks klanas
gaunas, Italjos mafijai reiktų slėptis po lapais, pamačius kiek šita viena
šeima sugeba. Tik masiniais papirkinėjimais (įsivaizduokit kiek kainuoja)
ir panašiom priemonėm tokius dalykus galima pasiekti, nežinau kaip dar.
Jums atrodo viskas ok mūsų valstybėj su tokia teisėsauga?