Tema: Re: to: Kedas
Autorius: T:\)
Data: 2010-05-18 09:13:14
Suomija irgi galimas variantas. Ten gi liberalizmas. Bet manau, kad jie per daug protingi, kad nesiteptu savo ranku, bet tai atliktu svetimomis. Todel linkstu prie to kad bus ru ar by. O suomija sutartadama su siomis draugiskomis jai valstybemis organizuos temines turistines isvykas. Dabar kai skraidyti nesaugu, o ir vulkanas trikdo transporto garfikus daug patogiau keliauti i artima lt/ru/by nei i tolimaji tailanda.

T:)