Tema: Re: farsas tesias
Autorius: Zveris
Data: 2010-05-17 21:12:36
> O kaip su tarnybiniais žiūronais? Menkniekis?
> Taip formalizuojant galima bet ką pateisinti, kai tuo tarpu ir aklam
> aišku, kad ten kažkas ne taip.

Nieks neneigia, kad KAŽKAS YRA NE TAIP. Tačiau teisinėje valstybėje negalima
spręsti pagal nuojautas. Reikia įrodymų. Patys tarnybiniai žiūronai savaime
yra menkniekis. Turi būti įrodytas jų panaudojimas. Iš Jūsų pavyzdžio galiu
pasakyti, kad emocijos besivadovaujantys jei neklystu Kalvarijos
policininkai savo veiksmais (kreipimusi į žurnalistus) sugriovė perspektyvų
aukštų policijos pareigūnų galimai nusikalstamų veikų tyrimą. Tokiu atveju
Lietuvos praktikoje yra šimtai, nes kiekvienas "Tadas Blinda" labai
norėdamas pasirodyti ar išgarsėti pasielgia kvailai ir po tokių poelgiu
nebelieka terpės teisiniam įvertinimui. Kai galimiems nusikaltėliams "tadai
blindos" atiduoda visus teisinius kozirius į rankas, tai jokie prokurorai
nieko nebegali padaryti. O tada visuomene kala prie kryžiaus prokurorus,
nors jie tiesiog vadovaujasi įstatymais ir negali vykdyti linčo teismų.

> Kur jau nepadeda! Aš asmeniškai prokuratūrai kelis kartus aiškinau kur ir
> kodėl jų pašto sistemos neveikia, teisingumo ministerijai – irgi. Medžiagą
> apie akivaizdžiai nusikalstamą bankrotą su pokalbių įrašais ir
> nuotraukomis siunčiau – visur atsakymas tas pats – čia jokių pažeidimų
> nesimato. Kai stengiesi nematyti, tai ir nesimato.

Tikiu, kad esate pilietiškas ir informuojat teisėsaugą apie galimus
pažeidimus, bet vėlgi pasakysiu iš praktikos. Tiek Lietuvos, tiek viso
pasaulio teisėsaugos institucijų praktikoje, iš pareiškėjų (anoniminių ir
neanoniminiu) gautoje informacijoje pasitvirtina tik apie 3-4, gal kartais 5
proc. informacijos.
Jūsų pateikta informacija galėjo būti išnagrinėta ir galėjo būti nuspręsta
nepradėti tyrimo dėl daugybės objektyvių priezasciu. Pvz. to asmens
atžvilgiu vykdomas operatyvinis tyrimas. Jums pranesama, kad pazeidimu nera,
o pereigunai tuo metu intensyviai dirba to negero piliecio atzvilgiu. Jus
kaip pilietis esate pasipiktines, kad gavote atsakyma, kad "pazeidimu nera",
keikiate prokuratura, teisesauga ir t.t. O tuo metu pareigunai ramiai ir
uztikrintai dirba savo darba. Supraskit teisesauga, tai ne laida "Farai" ar
Krivicko laidos. Ten viskas daug rimciau ir subtiliau ir jiems reklamos ir
pakazuchos maziausiai reikia.

> Amenox nepastebėjau, dėl LasaZ išsilavinimo nieko nepasakysiu, bet kad į
> pastabas nereaguoja, tai šį tą sako. Apie pjezo galiu tik blogai
> atsiliepti – koks išsilavinęs žmogus ką nors be pagrindo debilais vadina.
> O kokiu gi būdu jie sprendžia problemas? Ar bent pirštą visuomenės labui
> pajudino apart rašinėjimo forumjūke? Jiems juk visi tik kvailiai,
> runkeliai, minia, etc.

Supraskit, kad zmones irgi turi tam tikras kantrybes ribas. Ir kai normalus,
ishsilavine zmones pastebi, kad tamsuomene ima virsu ir kad valstybe del tos
tamsuomene tampa pazeidziama  - naturalu, kad pas tuos zmones buna emocines
reakcijos ir jie pavartoja zodzius "debilas, runkeliai ir pan." :)

> Labai siaurai supranti dabartinę valdžią. „Dabartinė“ ji yra jau nuo
> 1992-ų metų. Keičiasi tik partijų pavadinimai.

Na bet kokiu atveju dabartine valdzia daug geriau nei ta kuri buvo pries
1990. Cia tai faktas.