Tema: Re: farsas tesias
Autorius: Zveris
Data: 2010-05-17 22:33:31
> Kaip megsta sakyt oponentai... "o galima nuoroda i oficialu informacijos
> saltini?" :)

šiaip tai vadovėliuose ta info, bet rimtai pa'google'inus tikrai rasi:
vartoti zodzius "intelligence", "complain", "whistleblower", "analyst" arba
"analytical work" ir pan.

> Oho, normalus ir issilavine zmones jau suskirste Lietuvos piliecius i
> tamsuomene ir sviesuomene :) Ir jiems leista tamsuomene vadint visokiais
> zodeliais. Matyt ten kur jie gyveno, tie zodeliai nelaikomi
> izeidzianciais. Tad drasiai galima sakyt, kad tiek Kedzio seserys, tiek
> tetos, ar siaip motereles saugancios tvora yra tik "Isizeidusios bobos".
> Madinga vienok :) Tikrai ne visas taip vadina :)
> Bet kiek daug sviesuliu toje tamsuomeneje ir kiek daug tamsuoliu
> sviesuomeneje. Zodziu bardakelis kazkoks gaunas :) Negerai :)

Šiaip aš nieko neskirsčiau. Tiesiog tamsūs žmonės dažnai
nesupranta\nesuvokia elementarių dalykų. Nesuvokia kaip yra surėdytas
valstybės valdymo aparatas (tikėjimas mesijais ir pan.), jie nesupranta, kad
įstatymų turi laikytis visi šalies piliečiai, o jei kas jų nesilaiko, tai
gali būti nubaustas tik vadovaujantis įstatymais (faktais), o ne emocijomis,
nuojautomis ar spėjimais.
Jie vis dar galvoja, kad teisinguma vykdo kaimo seniūnas, policininkas,
prokuroras ar tiesiog minia zmoniu. Jie nesupranta Konstitucijos straipsnio,
kad teisinguma Lietuvos Respublikoje vykdo teismai.

> Kuom geriau?

Praktiškai visais punktais. O šiaip, tai tikrai nelabai galiu diskutuoti su
žmogumi, kuris abejoja savo šalies valdžia, o labiau linkęs idealizuoti
okupacinę valdžia.
Neįsižeiskit, bet galiu pasakyti keletą žodžių, kuriuos pasakė pjezo :)