Tema: Re: Kedas
Autorius: Tomas
Data: 2010-05-15 02:56:22
Pazhiurejau iki kazhkiek, gal puse ar trecdali..Ash apie filmukus ir nesakau, kad tai jau irodymas. Bet pagrindo pradet gilintis yra. Va pakalbino vaika ekspertai. Kas tie expertai, kokie – ka ash zn. Bet su psichologija matomai bent jau susipazhine, apklausos metodika irgi. I filmukus zhiureciau pro pirshtus gal, ir vaikas metosi, ir filmukai filmuoti (o gal ir surezhisuoti) megejo (galbut vedamo kazhkokiu asmeniniu motyvu) , bet kai expertu vardu kalbama, kad pagrindas kazhka itarineti tvirkinimu yra, ir niekas to ne nemegina (kol kas) paneigt – man jau nebesigauna tai nurashyti i pasakas. Ir i shita jau turiu polinki zhiureti rimtai.
"O idomiausia kad ekspertai pasako, kad jokiu suzalojimu nera ir isprevartauta nebuvo ir net toks itarimas nepateikiamas" – kokius suzhalojimus expertai gali nustatyt praejus METAMS, net jei suzhalojimai ir buvo..? Tokiu suzhalojimu (max nubrozdinimu) jauciu jau po 2 menesiu neberasi ne kvapo. Mergystes pleve – kad ir negirdejau, ir nieks jo nekaltina, kad buvo ikishes.
Dar momentas: sakykim esi nekaltas, tave ne v temu apkaltina kazhkokiais protu nesuvokiamais dalykais, ka darytum...? Pradetum spurdet, kreiptis i partija kad apgintu, noret apsaugos..? Paaishkintum ramiai viska per penkias minutes, kur buvai, ka darei, kai sakai tiesa, jokiu problemu, nesusimausi. Bet tai ne, reikejo pasislept, ir ishlindus uzh triju menesiu (lygiai uzh triju, atkreipiau demesi) choru su ta motina pradet destyt savas versijas. Tiek laiko – daugiau negu pakankamai, kad suderint teiginius su kitais cirko dalyviais. Mano logika, jei viskas butu shvaru, jie galejo tai ishdestyt ish karto neuzhsikirsdami, o ne po triju menesiu.
Dar, Kedzhio artimieji. Jie ten aktorini visi (ir vaika iskaitant) pabaige aukschiausiais balais, kad jau tuoj bus metai, kaip dura stumia be asiechkiu...? Kad ir koks mylimas butu broliukas, koks tolkas teisejai ir jos vyrui zhinomam teisininkui gadintis sau gyvenima tokiu ishkreiptu budu..? Del ko..?
Kedzhio paspringimo vemalais aplinkybes: ejo pamariu su pistoletu rankoj, pasidejo pistoleta, tada apsiveme, eme springt ir numire. Dzin ten batai shvarus – jei pagulejo diena kita, praejo lietus ir nuplove sakykim, nuo batu daugiau shansu kad nuplaus, nei nuo rubu. Ir dzin ten kazhkokios motereles "ekspertes" pasakojimai apie melyne paaky, tokia melyne lengvai padaroma kumsciu ikirtus i tarpuaki, arba sakykim girtam krintant tarpuakiu i kieta daikta, akmeni, ishdygs "akiniai", nu. Bet tokioj pozoj kokioj jy rado, ishtiesu neimanoma paspringt savo vemalais. Jeigu ka, mano akyse vienas yra nuo shios priezhasties numires. Kiek maciau, ir kiek tada aishkino medikai, taip imanoma tik aukshtielninkam numirt, ir tik jau ne ant shono, ir tik jau ne kniubsciam. Zhodzhiu su ta jo mirtim absoliuti nepagrista nesamone kazhkokia, tikrai atrodo, kaip prastas meginimas uzhlaizhyt skandala. Debiliukams kokiems psichiatrinej – gal sueitu ir toks, kodel gi ne.

Prokuraturos langu dauzhyt neisiu, bet man tiek pakanka, kad buciau Kedzhio versijos shalininkas. Gal ji ir turi skyliu, bet ne tiek, kiek "pedofilu" visos versijos. Yra aishku variantas, kad kol niekas neirodyta, tol visi nekalti, bet ash linkes manyti, kad kaltu visada yra del kazhko.

Usas beje ishties labai i pedofila nesha ;)