Tema: Re: farsas tesias
Autorius: Vinetu
Data: 2010-05-17 18:42:30
Buvo tarnybinis patikrinimas kurio metu nastatyta kad byla vilkinta.
Ar tai kazkuom maziau nusipelno demesio nei faktas, kad grupe zmoniu
priesinasi teismo sprendimui?

Apie hipnoze cia kada susapnavai? :) Metodas oficialus kur? Lietuvoje?
Kas tuom uzsiima? Teismo ekspertizes hipnozes skyrius? :)
Ner geresnes hipnozes uz muilo operas per durnadeze :)

Nezinau ka ir kam tas Usas kelia, bet as pagal zmogaus isvaizda isvadu
nedarau.