Tema: Re: farsas tesias
Autorius: Vinetu
Data: 2010-05-18 11:49:14
Na matai, kadangi as tu draugu nezinau... :) O taves irgi nezinau, tai
tikiu jais lygiai tiek kiek ir tavim :) Ir man ju veidai sako nei
daugiau nei maziau - nieko. Mano vienas draugelis du kartus sedejo uz
chuliganizma. O va kitas uzsienio reikalu ministerijoje dirba. Dar
vienas dirba elektriku. Trys emigravo. Vienas jureivis. Vienas
mokslineje laboratorijoje Vokietijoje pelytes augina :) Ir t.t. Visokiu
tu draugeliu turiu. Vaikysteje vienoje smelio dezeje kapstemes, vienodi
buvom, o va dabar skirtingi, bet vistiek draugai. Ir jei man ateis padet
tas kuris sedejo, as jo neisvarysiu.